torsdag 18 juni 2009

En fråga?

Hej på dig
Talade med en kund i butiken idag som sa att han läste denna blogg varje dag. Jag blev jätteglad. Jag kan nämligen inte se om någon läser det jag skriver, eller jag bara skriver för mitt eget stora nöjes skull. Har ju inte bloggat så länge och det tar väl sin tid kan jag tänka, eller så kanske du tycker att det jag skriver är helt ointressant. Det skulle ge mig en hel del om du talade om för mig vad du tycker. Ros och ris.

Det är otroligt roligt att blogga, trodde faktiskt inte att jag skulle tycka att detta är så roligt som det är.

Så nu har jag en liten fråga till dig. Skulle du kunna tänka dig att skicka ett litet mail till mig om att du har läst detta inlägg.
Jag skulle bli tacksam och det skulle stilla min nyfikenhet.
Skicka i så fall till: oztosant@telia.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar